2015. február 16., hétfő

Bizsereg ilyenkor a szívbeli vér

Mikor elmúlik a szülinapom, ami egy téli ünnep, én már nagy erőkkel készülődöm a tavaszra, napról napra várom a jó idő beköszöntét, figyelem a fák rügyezését, a hóvirágok, ibolyák érkezését. Úgy érzem, idén sem lesz ez másképp, főleg, hogy a családom rá is segített erre az érzésre. Az idei ajándékaim egy része a túrázós énem támogatására lettek kihegyezve, Viktortól és a szüleimtől is egy-egy kéktúrás könyvet kaptam. Hát mit tehet ilyenkor a természetszerető turista, elkezd erősen vágyakozni kifele.


Viktortól Tóth Viktória: A Kék c. könyvét kaptam. Ez egy túranapló arról, hogy egyetemisták két év alatt, több etapban hogyan járták végig az utat. Minden szakaszról leírják az élményeiket, és saját fényképeikkel illusztrálják azokat.



Szüleimtől pedig Burger Barna: Kékvándor c. albumát kaptam meg. (Jól beosztották :) ) Ebben pedig egy fotográfus járja végig a Másfélmilló lépés nyomát, és gyönyörű képeket, hangulatokat mutat meg, amik őt érték út közben. Gondolatait pedig szavakba is önti.


Azt majdnem el is felejtettem, hogy a karácsonyi ajándékom pedig a kéktúra atlasz volt Viktortól. :)


Így hát nem maradt más hátra, elő a kéktúra füzettel, a térképekkel, és nosza, tervezzük meg, merre is menjünk idén, akár csak egy-egy napra, akár több napos vándorlásra. Nagyon mehetnékem lett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése